måndag 11 juli 2011

Hur slutar man tänka för mycket?
Jag skulle vilja kunna lära mig att bara stänga av , att bara vara... vara i nuet, acceptera nuet. Kunna leva en minut i taget. Inte oroa sig . Allt brukar bli bra till slut , vad det än blir. Att kunna fokusera på mej . Jag har oerhört svårt att sätta mig i främsta rummet. Gång på gång på minns jag i olika situationer att jag inte alls gör det. Trots jag tror det.
Jag har de bästa vännerna som man kan ha, de ändrar mitt tankesätt, får mig att bry mig om den där Sara ett tag. Vad vill hon egentligen. Hur vill hon leva sitt liv? Eller som Danie säger... vet hon inte det....egentligen...

längtar att sätta energi o kraft i mitt arbete... att få dagarna att gå .. att göa något och använda tankarna till något kreativt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar