onsdag 26 juni 2013

jahop. Onsdag och mitt i veckan.
Ögonlocken kändes tunga i morses, nej förresten.. hela kroppen var trött och tung och ville inte alls ta mig ur sängen.
släpade dock mig upp och satte på en kanna kaffe. en morgon utan kaffe är en mycket trött och jobbig sådan.
Dagen har varit rätt ok ändå, hade tänkt dra till gymmet och springa på löpbandet, men hade ork eller lust när jag åkte hem. Körde ett pass på crosstrainern ist. fungerar ju de med.

Nu sitter jag med min bok jag fick lånat av Liza. Äntligen kan jag sitta o läsa... utan att det kryper i kroppen elleer ångest som kommer krypande... vilket det gjorde när jag var sjukskriven o ett tag efter. Är de ett täcken på att jag är återställd.

räcknar ner till smeestern btw. 7 dagar (arbetsdagar) kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar