onsdag 3 juli 2013

hmm

varför blir jag alltid så inredningssugen på sommaren ? när det är just inredning som jag absolut INTE lägger pengar på.

Jag flyttade in i dec och nu har vi bott in oss. så klart det är lite fix som jag vill göra. Det största projektet är att byta rum med lillen.
Så jag får plats med en större säng , får tillgång till alla garderober där inne, samt altanen.
Jag vill ha en ny säng.. en större (140?) med sängram och sängbord till. Är la på tiden att på ett vuxnare sovrum. Har snöat in mig på en vit sängram... o just de jag vill ha finns inte i 140 stl.... men de finns även andra som skulle kunna fungera...

lillen ska få en loftsäng och ett nytt skrivbord.. och eric sa få ta över isaks skrivbord...
Eric är enormt behov av mer förvarings möjligheter i sitt rum. herregud ungen har grejer överallt. lackhyllor som ska upp på väggen för att få plats med fler prylar.

sedan köksmöblerna... de passar inte in.. antingen måla dem vita "sål länge" eller försöka få råd o köpa nya snart ... vi får se....

o fondväggen i vardagsrummet....

och....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar