torsdag 30 januari 2014

Snark inlägg

Tröttheten sträcker sig över mig. Den kommer krypande och blir tyngre. Denna veckan har jag inte haft direkta sömnsvårigheter. Dö trött typ.
I tisdags hade jag planerat att ta en lång sovmorgon. Gå upp lite senare. Sätta mig i soffan med en kopp kaffe och bara vara innan vi skulle till skövde  med lillen.
Men så i söndags när jag skulle kliva på bussen i Trollhättan mot lidköping så slog de mig att jag just hade sovmorgon. Ringde T och frågade om han kunde ha barnen mån kväll o natt. Vilket inte var några problem
Så jag bytte bort min sovmorgon mot en natt i Vänersborg.  Kärleken fyllde år och jag tyckte de passa lite extra bra då. Och att få sova intill honom är lätt mer värt än alla sovmornar i världen. 05.30 lämnade jag v-borg på tisdagmorgonen.

Men imorgon är det fredag och jag börjar kl 9. O de är sovmorgon.  Går oftast upp vid 5 tiden (när jag börjar 7.30 och 7... fast börjar jag 6 ringer kl 4.10) men imorgon behöver jag inte kliva upp förren 7. Gött som attan de änna :)

Längtar till helgens sovmorgon. Få vakna intill han jag älskar ..krypa lite nära innan ma  vaknat till på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar