söndag 7 november 2010

Göteborg

Lördagen och snart är redan söndagen oxå förbi. Jag kom till min Liza och vi hade så roligt som vi alltid har tillsammans Vi skrattar tills vi gråter och bara njuter av att hänga. Denna lördag var det tydligen chilikväll hos en av Niklas (lizas pojkvän) kompisar. Så jag och Liza sprang på stan för att hitta någon lämplig present med chili i. Det blev choklad, vi frågade han som ägde affären om han inte möjligtvis hade mer saker med chili i. Han tittade frågande på oss var av Liza förklarade att vi skulle ha chilikväll. Han sken upp som en sol och frågade . SÄKERT??? är det säkert?? och sedan .. lite viskande.. ska ni röka?? haha va?? är det något kodord? vi låtsades inte höra utan betalade våra varor och gick därifrån.
Det bjöds på chiligryta .. de flesta åt med stor aptit ... utom jag och MW... Det sved i hela halsen att svälja så jag gav snart upp. MW var starkare o åt sin lilla portion.. men om hans mage mådde så bra var frågan. Efter ett tag var det dags att gå ut tyckte Niklas och tillsammans med Liza , mackan, MW och jag så tog vi spårvagnen mot stan och hamnade på hardrockcafe´... Och där mina vänner dansades det så bokstavligen svetten rann i flera timmar. Jag ångrade mitt skoval... har aldrig fått ont av dem förr, men har inte dansat i 4 timmar i dem heller förrut. Men SKOJ hade vi.
Upptäckte ett fenomen när man dissade killar som man inte vart intresserad av var en ganska vanlig kommentar, dryg blondin, typiskt blondiner... va?? bara för jag inte vill Ligga med dig så är jag dryg?? hmmm.. tänkvärt
sedan blev det burgerking o en chessseburgare o en cola, men varken jag eller MW fick den i oss. magen påminde oss om chiligrytan ... men colan den var god. Efter en spårvagns tur så låg jag i Lizas säng sedann, fnissade och pratade lite innan vi somnade med kläderna på.... vi var för trötta att ta av dem ???
Det vart en HÄRLIG helg och precis vad jag behövde ... nu är det ny vecka o nya tag :D många NYA tag ;D;D;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar