lördag 27 november 2010

Lek och bus

Är i götebrog..och på lek och bus ... Barnen röjer, leker och gud vet vad medan jag och min liza har intagit "vuxenavd". Skönt när kidsen är så stora att de rå på sig själv lite granna.


Liza ska tydligen plugga i allt oväsen (är hon inte lite halvpörrig i sina plugg glasisar haha) medan jag försöker hjälpa te så gott de går..stilla mitt fb begär och surfa lite :P



Göteborg är full av människor överallt, shoppar antagligen eftersom det är löning i helgen :P . Svinkallt är det oxå ... brr och Isak har slarvart bort sitt tredjepar tjockvantar denna veckan så det var bara att stanna till vid stadium på backaplan och inhandla nya..(sliter mitt hår lite )
Jag tycker om göteborg och jag mser varje gång jag är här. Om jag skulle lämna stan så skule det bli hit.
y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar