söndag 7 augusti 2011

Ibland undrar jag om man verkligen ska välja efter hjärtat. Oftast leder det bara fel och gör att man sedan inte kan släppa taget bara för det gör ont. Tyvärr blir jag sådan när jag blir förälskad att jag lägger mycket energi och kraft på den personen... jag blir aldrig lite kär antingen är jag inte det alls eller upp över öronen. Och det är härligt.. med desto högre upp i molnen man är desto hårdare slår man i backen när allt går åt pipan.
Jag vill ha en man som finns där för mig, som brys sig om mig, som älskar mig för den jag är. som bryr sig om mina små, som delar mina framtidstro... trygg , behandlar mig med respekt.
ska jag inte gå efter det istället för massa känslor hit och dit som ändå bara innebär trassel?
känner för att bara lägga ner allt vad känslor heter och låsa in dem i ett mörkt kallt rum...
Behöver jag en man då? egentligen inte. men känner mig ensam.... väldigt ensam..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar