lördag 15 oktober 2011

Lördag

Lördag morgon, och har inte så mycket planer inför dagen. Det känns bra , att bara ta det som det kommer. Samtidigt får jag aktivera kidsen med något, annars klättrar de på väggarna här i eftermiddag och det brukar sluta med att de blir osams. (har man tråkigt kan man reta skiten ur bror sin)
Eric ville baka .. chokladbollar så det ska han få, han ville även hjälpa till med maten. Isak ville ha ny playdooh deg ... För stor ? det var bara jag med föruppfattade meningar tydligen ;)
Kvällen hade jag tänkt att vi spelar något brädspel o käkar godis :P

Annars behöver jag städa rensa och städa i lägenheten. Känns som man bara hunnit städa ytligt och som snabbast det sista ... motivationen är verkligen inte på topp, men när är den det då??
Mitt problem är att jag stressar när jag städar. Ser ALLT som ska göras. Istället för att ta en sak i sänder , fixa kylen och tänk inte på tvätten samtidigt....
Inhandla sopsäckar, för har så mycket som bara ligger och inte används.... slänga slänga slänga.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar