torsdag 6 oktober 2011

torsdag

Jag tror jag kryper på väggarna snart. tis-tors har jag varit hemma med en eric som har feber och imorgon väntar jobb igen. Ska blir skönt att komma hemifrån.
Sara skulle kunnat få gjort massor, men ack så blev inte fallet, mest massa two and a half men...
men idag tvättas det i mängder i alla fall det är ju något eller hur?

Jag har inte riktigt fått ordning på alla rutiner sedan nya arbetet startade, ja vill så mycket, men tiden räcker inte till. Om varje del jag vill ha med i mitt liv skulle vara en pusselbit, så skulle det vara få bitar som hittat sin plats, en del sitter i hop med fel bit och andra har inte hittat plats alls. Jag måste sätta mig ner o prioritera och börja lägga mitt pussel. Och låta vardagen med fasta rutiner växa fram men inslag av vänner, familj, och hushållsgöra... och en aning Sara vilket även inkluderar träning. ( fick en rejäl påminnelse om slarvet när jag fick springa till bussen för ett tag sedan, träningsvärken var inte lovlig... då är det illa ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar