fredag 23 december 2011

2012

Det är snart ett nytt och och efter 2011 tråkigheter och det som var kämpigt så ska 2012 bli ett år som kommer läggas energi på sådan som gör mig gott. Att komma ifrån allt det där som inte är bra. Men istället för att göra ett inlägg om det svåra o fokusera och lägga energi på det så tänker jag istället vända på pannkakan och skriva om

det som får mig att må bra. mitt jobb får mig att må bra. Jag känner mig omtyckt och att jag gör en god insats. Jag älskar mitt yrke och brinner för det. Det är helt underbart att kliva genom dörren på morgonen och mötas av glada ansikten o rop efter ditt namn, kramar :) att få påverka dessa små människors liv

 mina pojkar, de växer upp och är så duktiga. Att vara med att växa med dem o se dem bli självständiga vuxna.

 ett strukturerat och fint hem. ut med det gamla o in med det nya. under 2012 ska vardagsrummet få en makeover o erics rum målas...

 träna o äta bättre. Sluta slarva med laktosen .. träna och förlora en 10 kg :P det vore nått de. Träna upp styrka i mage o rygg.. få tillbaka konditionen

 spendera massa tid med vänner, jag har de allra bästa

 och dej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar