onsdag 11 januari 2012

Sleten är nog nyckelordet för denna veckan, de ny inskolningarna på jobbet tar sin kraft. 5 nya barn att lära känna med föräldrar. Sedan att jag inte somnar i tid om kvällarna gör ju sitt oxå. Men på lördag ska jag ta ut en rejäl sovmorgon. Det är en sak som är säker.
Denna eftermiddag kom Sandra på besök. Hon satte saxen i mitt hår, vilket var mer än välbehövligt. Jag har haft en alltför nära relation med min platttång , vilket leder till att håret faktiskt går av , sakta med säkert. Så vi lägger platttången på hyllan ett tag och låter Sandra komma lite oftare ett tag så ska det nog bli ordning på det hela :P
Mina små herrar har varit trötta de med, och de somnade i tid ikväll, första gången på länge. Lillen protestera dock högljut att det går ju inte somna... i si så där 10 min , sedan hördes goa snarkningar från hans rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar