måndag 9 januari 2012

vardagen

äntligen lite vardag igen, fast det var med trötta steg jag lämnade sängen i morse . Isak hade lovat att inte bråka även om han somnade sent och han höll sitt ord. Är stolt över honom. Han växer upp och blir en fin lite kille. Jag arbetade mellantiden idag, vilket innebär mellan halv 8 till halv 4. den mest hetiska tiden om ni frågar mig. Är man tidig så får man gå upp ap tidigt men slutar oxå 1... och är man sen, får man sovmorgon och sedan lite soft med att ta fram madrasser o duka i lugn och ro medan resten är ute ( man går ut sedan).
Det kändes som det var länge sedan jag var på jobbet pga att jag var dålig i förra veckan. Men jag känner att jag verkligen gillar mitt jobb och det ger mig energi och gör mig glad.
Eftermiddagen bjöd på besök från mamma, och litet kik på kaphal. Köpte ett par strumpyxor, sockar till barna och vantar till barna... så var man 400 kr fattigare... för strumpor och vantar :P nä det är inte billigt med kids :P
Barnen lekte i snön och var glada att den hade kommit , kvällen kom och det blev kvällsmat, lite tjafs omläggning och nu sitter jag här vid datorn, ur trött och vet att jag borde lägga mig..

ja helt vanlig vardag hos mej.

resten av veckan ... imorgon kommer elin t och på onsdag sätter sandra saxen i mitt hår... de är välbehövligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar