söndag 30 maj 2010

helg

hejgen är föbi ännu en gång och jag fick inte något gjort av det som jag skulle från början , men så blir det emellanåt.

Fredag

Dani och hennes angelina var här , käka chips och skvallrade och hade det riktigt mysigt..

Lördag

Gick på stan tillsamans med Cim och hennes pojk. ... Shoppade t.shirts och skor till barnen innan vi käkade en bit mat och gick hem. Det blir verkligen inte långvarit när pojkarna är med. Men jag behövde Erics fötter så skorna skulle passa

söndag

Lina var här med Hampus för lektid med isak. vi drack te, kaffe och en massa skvaller... Så stövla bobban in och det blev ännu mer kaffe...
timmarna gick och sedan dök Ronny upp och det blev ännu mer kaffe och många toa besök där efter haha
Är inte riktigt i form idag, som tur har jag en killbästis som tar hand om mig lite extra när det är lite så här



såååå fick jag par inlines av Svenne-boy för några dagar sedan så nu ska det ut o glida i nästa vecka

1 kommentar: