torsdag 6 maj 2010

Veckan so far

Veckan bara rusar iväg i vanlig ordning och éftersom detta är min barnfria vecka så är de flesta eftermiddagar inbokade... Det är redan torsdag idag... uj uj..
Detta har varit min vecka så här långt


Måndag... kvällshäng hemma hos Dani.. skvaller och en massa mys,

Onsdagen... Dani bjöd mig och Cim på lunch och sedan gassade vi på hennes balkong, Sara somnade nästa hela tiden och gick sedan hem och sov..... på kvällen dök Elin Drackner upp och vi planerade inför helgen, snackde boys och försöka reda ut hu de fungear egentligen, skratta, fnissa, skvalla.... och fick ett infall och gick bort till Roma och dela på en pizza. Det var riktgt mysigt det.


När jag har min barnfria vecka brukar jag spendera min id lite extra mycket hos min vänner ... Man är lite friare med sådan tid just då. Träna var något jag oxp ska hinna med ju. Men det har varit ont om det det sista.. och sola. Måste ha en fräch bränna till lördag och kryssningen hahah. Tvätta löshår, tvätta kläder ... ja det finns en del att pyssla med...

1 kommentar:

  1. åhhh BÄSTA BÄSTA Sara!!! Så mysigt och vill bara ha mer och ihelgen är det dags =) ÄNTLIGEN!!!

    SvaraRadera