söndag 2 maj 2010

helgen borta?

Redan söndag igen då och jag sitter här ¨på golvet med datorn och väntar på motivation att ta tag i lägenheten. Men det är bara tt inse att den lär inte komma utan bara dra sig från glovet och göra allt det där trågiga som ständigt prioteras bort. Men måste ta tags i förr eller senare.
Min yngsta har lagt sig alldeles för sent och har gnällt sedan han slog upp ögonen i morses jag bara kännes vilken underbar dag detta blir. gaah.
Hur har helgen varit annars då? I fredag gick jag och Eric till x för att se talang och äta godis. Vi var hemma runt 12 tiden och Eric var nog den enda som inte var trött haha. Lördagen hade jag tänkt spendera förmiddagen med det tråkiga som jag skulle göra nu. (städa) men så kom svenne med dotter och Ronny och stannade till sen eftermiddag. Ibland blir det inte som man tänkt. Kvällen spenderades med kidsen, tacos, godis och star wars.
Nu ska jag rycka mig från glovet, hälla upp en kopp kaffe och ta tag i röran och skiten hahaha ingen som har lust att ta det ifrån mig

1 kommentar: