torsdag 29 april 2010

veckan...

Jag har verkligen varit så trött denna veckan. Men vad har Sara hittat på?

Tisdag?
Jag och elin t tog oss en rejäl promenad ... det behövdes snackas må ni tro... =) Hon är så go den där elin hihi. Sedan var det lite fix och runt nio tiden besökte jag x och hans kompis... =P... och gjorde en cool upptäckt . Vad säger man världen är liten. Var inte på hemgång förren halv 2. Inte bra då Sara började jobbet kl 6 på onsdagen... men det gick det med. även om Jag var sjukt trött och somnade på vilan med de yngsta sovande kidsen ...

onsdag?
vila, vila vila..... Sedan var Dani-gumman här på kvällen och vi frossa i chips och cola och massa tjejsnack. prefekt sätt att avsluta en trött dag.

Idag tors?
jag är allvarligt riktigt trött... kiderna dunkar och är tung i huvudet. tvätten som ska vikas ropar på mig och allla andra måsten. Men vill helast bara ligga i soffan idag. Har haft egentid med Isak och det är verkligen mys. Tony har eric en stund. skönt att ha lite tid till bara en av pojkarna ibland.

1 kommentar: