tisdag 6 april 2010

crazy söndag

Dagen började md häng med Elin T och våra pojkar lekte... mest utomhus och vi pratade en massa skit. me like. De åkte sedan runt 18 tiden.. jag satt och pratade med Liza och hon ville att jag skulle komma dit,, halvt på allvar , halvt på skoj... Men med lite tur och hjälp av en mycket snäll kompis så satt jag i bilen mot gbg 20.40...När man sedan kom fram kändes det en smula overkligt..

Det ena ledde till det andra och snart var vinet uppkorkat och vi for mot stan, dansade och tjoade... ( och lyckades få gratis mat på burgerking... mm var nog den goaste burgaren någonsin , var sjukt hungrig) och satt på spårvagnen hem 05.10... kom i säng runt 7 snåret... sedan upp igen vid 9 för 11-30 gick mitt tåg hem o innan ville jag köpa lite skräpmat... men liza kunde inte vakna haha. gumman då .. så jag for på egenhand mot centralstationen...

på tåget hem var Sara bakis, sov, och luktade antagligen..sprit... men en kille raggade jäkel i alla fall. vad säger man?? haha (killen ?? nee inte min stil direkt..)


sweet honnee

gissa inehållet..mohaha

05.00 ...spårvagnen till Liza














2 kommentarer:

  1. moohahahah sikka snyggingar gumman ;-) Vi måste ta våran kväll igen hade som alltid så skoj när vi skakar rumpan :-)

    älskar dig pöss

    SvaraRadera