söndag 18 april 2010

helgen som var

Då var helgen redan förbi och en ny arbetsvecka står och bankar på dörren. Vad har Sara sysslat med denna helg?? Fredagen blev inte många knop gjorda. Jag var sjukt trött och tacka nej till fest och annat. Satt hemma med min baby(datorn) och mobilen ... och sonma i tid för en gång skull.
Lördagen börjades med att softa... gör soft... men sedan tog rastlösheten vägen och jag började skicka sms till lite vänner för att se vad som händer ikväll. Det blev först en snabbis hos min högstadiebästis Anna -girl med en låda vin ... och gick vidare till en fest i närheten. Där shaka vi våra rumpos och sjöng och spexade.. haha skojsigt hade vi allt
Söndag.. vaknar av massa sms från div folk, ett från anna och fråga om jag orkade palla mig dit kl 12. klockan var redan snart 11 och kroppen kändes som bly verkligen... men med hjälp av min kära vän tony så tog jag mig dit med lite bakfyllemat från mcdonalds.... seda pös vi i hennes lila soffa och planerade vår 30 årsfest... det lär bli coolt må ni tro mohaha

1 kommentar: