söndag 25 april 2010

Fredagen

Det var en crazy fredag..... Bara snurrade
Bussen som jag skulle med till arbetet bara for förbi mig utan ens blika åt mitt håll. Den for bara förbi och där stod jag snopen med busskortet i handen. Kände hur stressen for genom kroppen och tog upp min lila mobil och slog numret till syster yster. Som tur var var hon hemma och skjutsade mig. Jag hade en inskolning direkt på morgonen, vore liiiiite pinsamt att vara sen.


Efter en lång arbetsdag så for jag hem, ringde i mobilen till x och mina flickor... duschen, håret, rena kläder, parfym och sedan var jag och en flaska vin och en spritflaska på väg till Cim.... Härliga goa cim. Första gången jag såg hennes lägenhet och den var grymt fin och gick i ljusa färger. När vi var lite lagom berusade tog vi på våra skor och besökte x, Cim gick hem vid 2 tiden, jag och x somnande i soffan..... mycket obekvämt för kroppen måste jag säga för när jag skulle traska hem runt 6 sedan var hela kroppen öm. Men det kan det vara värt . emellanåt. ibland kan det även vara bra att sova med kläderna på för då är det bara att starta igång nästa dag mohahaha.... 8.15 hämtade syster anna mig på parkeringen...lördagen var det dags för mias hemliga möhippa =)

2 kommentarer: