torsdag 29 april 2010

surt

älska glömma och förlåta ..det är livets stora gåta.... Men allt går inte att förlåta och ibland får man helt enkelt ta konsekvenserna av sitt handlande. För en vecka sedan brakade allt loss och snart visade sig någon inte vara den man trodde. Det som är mest jobbigt att det var så enkelt för dig att säga och göra dessa saker.... vissa saker går att ta tillbaka, andra kan aldrig bli ogjort och det blir aldrig det samma igen.

jag ahr bestämt mig för när jag började mittt nya liv och lämnande mattias att jag inte skulle omgemig med människor som tar energi och gör mig illa. Det innefattar frå och med nu även dig. Alla kan handla dumt, men var och en får stå för dessa konsekvenser av sitt handlande...

2 kommentarer:

  1. Håller helt klart med gumman många kramar till dig!!

    SvaraRadera
  2. Håller med dig gumman! Det är så himla onödigt att göra så, blir ju bara dumt och jobbigt. Finns här om du vill prata :) Kram Cim

    SvaraRadera