söndag 25 april 2010

Torsdag

Det har varit tyst här på bloggen ett par dagar och nu tänkte Sara återge lite vad mitt liv har handlat om...

en mindre katastrof inträffade torsdagmorgon, jag skulle starta min baby(datorn) , men den var död. Ringer mr P i panik och han lovar att hjälpa mig. Han ringer senare på eftermiddagen med orden...du...hade du något viktigt på den här eller?? lät lovande alls. Datorn hittar inte hd... bläää . Daniel ska titta på den oxå, men annars får jag skicka tillbaka den, eftersom den inte är ett år borde det gå på garatin.. eller?? inte så kul att hosta upp ett par tusen till en ny...

Vad hände mer på torsdagen?? jo det vr dagen med alla flickor hemma hos mig. först promenad med Elin t, elller promenad blev det inte för sara glömde sin handväska på jobbet så elin var så snäll och skjutsa mig tillbaka för att hämta den.... *rodna*

Sedan kom sötatse Anna och ännu senare Dani-gumman. Vi skulle se lyxfällan tillsamans men det blev mer skvaller istället. kl halv tolv kände vi oss hungriga, dani och jag (anna hade åkt hem)) och gjorde lite käk och tog en cider. Mysigt!!!

1 kommentar:

  1. gud va töligt med datorkrångel!! hoppas det ordnar sig! :)

    SvaraRadera