lördag 10 april 2010

Lördag

Redan lördag då, jag och kidsen har varit framme på stan oc letat efter div vårstuff.. skor till Isak och Jacka till Eric... och ett par impulsköp av skor till mig..men de var så fina och satt som gjorda på min fot...

Åhh det är ju vår, solen skiner, det luktar gräs, jord och vått. Man hör fåglar och jag njuter. Jag mår bättre nu än vad jag gjort på mycket länge och jag njuter och lever mitt liv. Äntligen får jag göra just det. Vara den jag är och vara fri.

Ikväll kommer mina flickor hit, det ska bli mys. Jag inte känt Cim speciellt länge , och inte Daniela heller, men hur härligt är det inte när det bara klickar... Det har blivit ett härligt gäng och det ser ut som det kommer bli en del upptåg. hihi

och snart är det dags för lillasyster mias bröllop.. tänk att lillasyster blivit vuxen,giftersig och skaffar kids... älskar henne som f*n.

1 kommentar: