fredag 9 april 2010

sweet

Har precis kommit hem från Isaks nya skola, har haft lite inskolningssamtal med han nya fröken och det verkar som allt flyter på. Isak har varit hos sin pappa i helgen, men han menar att han varit en glad kille. Och idag var han på ett toppen humör.. och studsa iväg blnad sina nya kamrater , badkläderna i högsta hugg..

Jag börjar inte förren vid 10 idag så nu har man lite dö tid... haha och det lägger vi på bloggande. Efter jobbet ska jag besöka solen igen, vill få lite solkysst hud... tycker det ser frächt ut tillsamans med blont hår... sedan har Elin T dragit med mig till gymmet igen. Här ska vi bli tighta må ni tro. Vi gymmade igår, men jag kunde inte ta ut mig eftersom jag glömt mitt ventoline hemma. Och träna med dålig syreupptagning är ingen höjdare.

Ikväll blir det Talang 2010 med kidsen, små godis och bua på de dåliga och heja på de bra. Imorgon blir det en favorit i repris och min lägenhet ska fyllas med mina flickor när kidsen ligger i sina sängar. Elin T, Daniela, Carima och Sara! Me like denna gången blir det bara flickor..




1 kommentar: