torsdag 1 april 2010

städa, tvätta. nu

Jag är fortfarande slö... gaaah ...jag som tyckte att jag hade energi i förmiddags... Har spenderat tid hos mina flickor..Sara gumman och min nyfunna vän Daniela. Jag gillar verkligen att bara umgås och skvallra och ha allmänt trevligt. Vi gjorde upp planer må ni tro, nu ska det bara hinnas med oxå... det osar storstad, fest och mycket skratt.
Så ska man orka tvätta, dammsuga, damma o allt det där idag. mina kiddos har städat sina rum...efter oändligt massa tjat, men nu går det dammsuga där inne..om bara jag hittar energin.. Jag tror starkt att det är för pollen säsongen har startat jag mår så här knasigt...
Så ska man orka trängas och storhandla inför påsken oxå..
så ser min helg ut so far...
fredag: vårmarknad med 3 flickor och ett dagis av kids ( sju stycken)
lördag: påskmiddagoch sedan ev tjejkväll på kvällen....
söndag: Elin T och Emil kommer, emil o Isak ska få leka så får vi skvallra...
måndag: träna med elin T....... min barnfria vecka startar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar