onsdag 21 april 2010

energi

Ibland säger det bara klick... och det bara fungerar. känns konstigt att det var 4 veckorsedan Dani steg in i mitt liv och nu är hon en nära vän.. som det känns som man kännt så himla länge.. Jag har suttit hos henne i eftermiddag... och vi pratade om ....allt....

Vi är nog rätt lika , eller samtidigt så olika. Men av liknande erfarenheter kankse gör att man dras till varandra. Visst är det så vissa vänner blir nära vänner bara så där utan att man behöver anstränga sig.

När jag o lillkillen drog hem sedan var jag full av energi... och så glad .... härligt med vänskap som ger lite extra....

mina flickor är viktiga för mig. De är några stcken som jag bryr mig så mycket om, och kan ge min högra arm för. utan dem hade livet varit tungt och hårt... mina flickor lindar in allt det jobbiga i bommul så smällarna blir mindre

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera