torsdag 15 april 2010

magjuka ???

torsdag, och hemme med Eric, peric för han kräktes igår natt. Men nu verkar han riktigt pigg. Men det hjälps inte.. 48 timmar hemma gäller när det är magsjuka. egentligen smittar det 72 timmar fick vi veta på jobbet. härligt.
Igår påbörjades min första inskolning någonsin. Men ett sort stöd från trygga kolleger så ändes det riktigt bra och det kommer gå fint detta. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag vill verkligen vara kvar. Jag har så roligt, klaffar med de andra och allt sånt.
Jag sitter i myskläder fortfarande och inser att detta går inte för sig, jag får ju inget gjort. måste ta tag i mig själv och börja röja. ser ut som jag vet inte vad här hemma. Kvällarna spenderas i mobilen, vid datorn eller så. haha hemmet förfaller.
ändrade planer i helgen , funderar på att ta tåget till Liza. Saknar henne och hennes barn (?). blir rastlös här hemma oxå... gaah.
vågen visar minus 3 kilo ... heja heja beatch 2010

1 kommentar: