tisdag 8 november 2011

flytta?

Jag tackade nej till lägenheten, Isak slog bak ut och ville ha R och M och A i närheten. Och någonstans får man väga in det oxå. flyttar vi till andra sidan stan, till centrum så väljer vi bort aspekten att pojkarna kan bara snöra på sig skorna och gå ut och knacka på en kompis. Visst finns kompisarna kvar och man får planera lite mera. Men den spontana biten försvinner.

Så jag blir kvar i mitt lilla radhus ett tag till, men känner fortfarande att jag behöver en nystart. Ska försöka rensa bland alla prylar , slänga gammalt o köpa nytt istället. Nya möbler... är grymt trött på min bokhylla, den är inte bara ful utan innehåller minnen som helst ska raderas. Så det blir prio ett att skaffa en annan förvaring. Jag har lite idéer.. men så klat kostar ju det en slant åsså ;)

Imorgon ska jag ha ett samtal med min chef , medbetarsamtal, och får antagligen få veta om det blir fortsättning eller om jag får hoppas att något av de andra jobben jag sökt nappar. Helst vill jag ju stanna. trivs så himla bra . Är lite nevös ... vill verkligen inte få ett negativt besked.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar