måndag 21 november 2011

ny vecka

ännu en helg är slut och måndag igen, jobbar sen måndag idag. Skönt med sov morgon, men det innebär oxå att man är hemma lite senare. Men veckan bjuder på tidig fredag och det gillas alltid ;)
Veckan är helt full upptäckt redan och jag vet knappt hur jag ska hinna med det som bör göras det hemma ...
Något jag verklligen måste lära mig dock är att inta ryggläge och dejt med john blund i tid... att gå som i en dimma av trötthet går inte lixom.

Jag har en anings åldersnoja just nu, snart 31.. ( januari) och det känns som livet springer så fort. Det känns som snart kommer det vara för sent om jag vill ha en familj igen med en liten till ex... Och just nu är väl en familj det jag önskar mest. någon att dela vardagen med. Att storstäda tillsamans, att gnälla tillsamans, vakna tillsamans och kramas ...

1 kommentar: