tisdag 1 januari 2013

nytt år

Första dagen på året , vilket innebär en massa nya förväntningar och förhoppningar om framtiden.
Hur ska nästa år bli? En del människor vet var de kommer stå om ett år. Livet förändras inte så mycket.¨
För mig är det mycket som händer under ett år. Och det är med skräckblandad förtjusning jag går det nya året till mötes.

Det ska bli ett bra år, jag ska ta hand om mig själv både psykiskt och fysiskt. Jag ska bli stark och när 2014 står för dörren hoppas jag att jag kan blicka tillbaka på ett händelserikt och starkt år.

Vi välkommnade 2013 hemma hos mig. Härliga människor, cim, Elin & Jock med deras son,  Lars.  samt mina pojkar
Vi åt , skrattade och hade de trevligt och gick fram till torget. Isak var modig som vågade sig fram, men när raketerna började skjuta så fick jag följa honom hem igen. Han blev jätte rädd. 3 min senare var han och jag hemma.

Jag fick en bra början på året :) ;) och förhoppningsvis är det ett bra tecken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar