tisdag 5 mars 2013

gammalt

Eftersom jag är måttligt uttråkad efter att vabbat i två dagar nu har jag kikat i gamla foto album. Tänkte dela med mig av några foton, bildkvalitén är la så där eftersom jag fotat på korten.

2004 pojkarna

Julafton 2004 

Våren 2005

2005 Isak snart 2 år

Eric 3 år

nybliven tvåbarnsmorsa 22 år
Isak ca 1 vecka Eric 3 år

Eric hade svårt att somna redan när han var liten
här har han lekt i smyg innan han somnade

Isak 2003

Jag 1998
skulle till karnevalen o vår klass tema var aliens

Eric har lånat ut sina bilar till lillebror

julen 2003

tagen på bargärning (snott en kaka)
Isak 9 månader

Jag och Isak 10 månader

me 2003

Eric parkerade alltid sina bilar så här
det var så han lekte med bilar. Han organiserade upp dem

vill du lukta?

år 2000
Jag 19 år Eric 4 månader

julen 2001
jag minns att jag var jättetrött här och jättevarm

Eric 2 år
burgerking borås

Jag 19 år och studenten
hade feber och måde kanske sådär egentligen. Längtade mest hem till Eric som var 5 veckor då

syskonen (utom richard) 2000
från v. Jag , Maria, Anna
Thorbjörn och Niklas
vi har förändras allihopa

Eric 3 månader

1 kommentar: