torsdag 26 september 2013

bye bye x force

Veckan som kändes oändligt lång i måndags och jag trodde ärligt att det skulle blir riktigt segt
Men den gick över fort och det har mest varit mycket att göra hela tiden

Idag hoppade jag av bussen vid vänersvik.. där jag alltid gick av när jag bodde där ute ..
Och knallade sedan till gymmet. För att träna? nej inte idag, däremot sa jag upp mitt gymkort. Japp nu är det färdigtränat.... i alla fall på x force för en tid.
På måndag blir det nya lokaler på ett annat ställe. Men bra gruppträningar som jag saknat och med sällskap av en mycket go och härligt lillasyster. Dessutom ligger det 5 min från min bostad. Bor jag i centrum borde jag ju utnyttja det oxå hehe
hyran är ju inte direkt gratis mohaha

har sedan sett på film och myst med Isak då Eric har pappakväll som han brukar på torsdagar ( något han har gjort upp sj med son pappa) Vi pratade och satt nära varandra och hade en riktig mysig stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar