måndag 2 september 2013

Dags för ett inlägg kanske

då är det höst, för visst har ni sett träder och löven ...
september har precis börjat och det är bara att inse att sommaren dragit förbi.

Jobbet fungerar jättebra just nu, känner mig stark och för första gången helt återställd igen. Jag älskar verkligen mitt jobb och jag brinner för det.

helgen som var , vart en ganska lugn helg. Jag , pojkarna och kärleken besökte skövde..upplevelsebad och plaska runt och åkte vattenruschkanor, tog ströget förbi matfestivalen innan busssen rullade hem mot lisch igen. Både jag o Lars var rörande överäns om att de mest var strunt och att de hade kunnat göra en matfestival betydligt roligare. många idéer hade vi ;)

Det värmer i mamma hjärtat när jag ser hur kärleken är emot pojkarna, när han busar med dem, pratar med dem. eller ställer upp för dem när det verkligen gäller..som i lördags kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar