torsdag 19 september 2013

happiness

Ja det är just den känslan som finns i kroppen och är tillsfredsställd med mitt liv.
Har tagit mig ur soppan med utbrändhet och den stora tröttheten och lärt mig massa på vägen.
( vikten av att sova på nätterna och lyssna på sina signaler)

Vad som brer på känslan av lycka är

Mina kids. min stora stolthet. De växer och håller på att bli två självständiga individer, såklart är det massa tid kvar. men mamma stolthet kommer vid varje steg mot rätt riktining de tar.
Eric har blivit lugnare och klarar mer o mer ansvar . ( som får övas pga av autismen) .
Isak som blir bättre och bättre på att hantera sitt humör.
De är duktiga på att hjälpa till hemma ! och så mycket annat åsså såklart

Min kärlek, älskade pojkvän.
Den underbaraste jag vet. Är fullkomligt upp över öronen kär i honom och älskar han otroligt mycket.
För den person han är och hur han är emot mig och emot mina pojkar.

Mina vänner
jag har turen och fått flera nära och super goa vänner. De bästa man kan ha. som finns där när man behöver dem. i glädje och sorg

familjen
min stora härliga familj!

arbetet
har det bästa jobbet man kan ha, trivs massor med kollegor och barnen. Gillar att vara där och brinner för det jag gör-


naturligtvis är inte mitt liv alltid rosa skimrande , utan det kommer ett och annat moln på himlen. Men jag har bra människor omkring mig som gör att det där som verkar jobbigt är inte als lika svåt längre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar