tisdag 31 december 2013

nytt läge?

anmälde en intresseanmälan till en annan fyra. Nu vet jag inte ens om jag kommer få kolla på den då jag bara varit i kön i ett år. ( satte upp mig direkt när jag flyttade ... för att samla poäng utifall)

Om jag skulle få titta på den och ha chansen att få den är det med blandade känslor. Jag gillar verkligen min lägenhet och jag älskar det faktum att den ligger mitt i stan.

Dock så vet jag att barna saknar trädgården, och detta är nog mer ett område med fler kids och tror att det gynnar barnen. Dessutom kanske två toaletter inte vore helt fel nu när vi snart är fyra i boendet. Primässigt kommer det nog inte göra så mycket i hyra eftersom man får inkl elen. nån femhundring kanske.
Detta området ligger långt ifrån där vi bodde innan med trädgård.. andra sidan stan rättare sagt.

ja ja tror som sagt att vi inte ens har någon chans så vilar mina tankar lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar