onsdag 18 december 2013

julklappar


Ser ni..pekar under granen .. lite paket har det blivit. fick en oväntad inkomst på kontot idag och då tog vi bussen till änghagens köpcenter o fixade några av klapparna. Syskonbarnen är klara . Men det hjälps inte jag lär få svettas o trängas med alla de andra sista minuten människorna den 20 och 23 dec.

Julen ja, julstämingen har inte kommit , Sandra tyckte dock jag fått julmysigt i lägenheten. Men det är la bara att gilla läget och flyta med. I år är det min jul med barnen och då känns det extra viktigt att den blir lyckad. Att bara ha barnen varannan jul är klart det mest negativa med att vara separerad. Tänk nästa gång jag har dem är de 15 och 13...inga småbarn där inte...

jag längtar dock efter julmaten och jag längtar efter att vi alla syskon med familjer samlas. Saknar dem massor. Jag tycker det är mysigt att det är första julen jag firar tillsammans med kärleken.
julstämningen kanske kommer ... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar