fredag 10 december 2010

Fredag med andan i halsen

fick sluta en hel timme tidigare pga av att det var så lite barn på jobbet idag .. men det kom pås i sista minut och Sara fick springa till bussen och med andan i halsen möttes hon av en ganska road busschafför ..
Skönt med tidiga eftermiddagar så här varanan fredag . få extra tid med mina sketungar. I eftermiddag ska det bakas hemma hos cimaa och hennes 5 åringe goding. och ikväll kommer Anders (igen).


En favoritblid som jag sparade i smyg för flera månader sedan
innan vi började träffas (men pratades) Han var med i något repotage i aftonbladet

Helgen kommer inehålla mer julbak och så ska vi sätta upp grannen tror jag.. längtar efter den...både jag kidsen tror jag haha.

Kaffe dax för kaffe tanta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar