söndag 12 december 2010

lite helg

helgen har gått i raketfart och planer som blev ändrade i sista stund, jag blev nervös men pratade med mina pojkar som var mer nyfikna än oroliga. Så igår kväll(fedag) kom Anders med sin 8 årige son och stannar över helgen. Det har gått bra pokjarna har lekt mest hela tiden och Anders och sonen sover i dubbelsängen ( om man kan kalla 120 säng det) och jag tar soffan. Vill att det ska kännas så tryggt som möjligt för alla pojkar.
Det som oroar mig för framtiden är att detta är nyhetens behag som gör att det bara flyter på och vad händer sedan när det blivit vardag? Det vet naturligtvis ingen idag , men jag har ändå inställningen att man får räkna med att det inte kommer vara en dans på rosor hela tiden utan att det kommer trampas på en del taggar ibland. Men att man får jobba bort taggarna .
Men det jag därimot vet att det känns ännu lite ännu bättre om känslorna för Anders.

1 kommentar: