måndag 28 februari 2011

helgen :D

Helgen kom och jag la de flesta tankar under mattan, det låter inte så hälsosamt. Men det var just det jag behövde. Lördagensplaner blev lite ändrade och festen hamnade hos fröken drackner... Det var en härlig kväll med härligt folk. Tyvärr hade jag valt att dricka söta cider, vilket resulterade i att sara mådde illa och gick hem redan vid 11 från bowlingen. Eller pallade jag inte trycket?? haha. Anders och jag knalla vackert hem och tog en ostburgare på vägen hem.

Från v jessica, cim , jag och Anders

Jag o min cim


jag och min buse :P


dansar 90tals stil om jag minns det rätt...


och försöka hålla takten sara (gick skit hahah)




skåål

intagit lite alkohol Anders?

Leker fjortis


jessica var en trogen danspartner denna kväll

Anders hakade viss på ( har inget minne av detta xD)



lite kärlek på bowlingen


och dansande med Erika

Söndagen bjöd på pizza och soffhäng. Såg på psalm 21.. kass enligt mej. Mest bara rörig och konstig. ska ma se skräckis ska ma bli riktigt rädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar