lördag 5 februari 2011

Lördag med äventyr med alla våra pojkar

Jag vaknade av en del bomber, kåpistar o pepprare av olika de slag och ett gäng pojkar i åldern 7-10 år. De var endast tre stycken, men det kändes som tredubbelt så många. Eftersom det inte gick att somna om var det bara att hoppa i den varma duschen o fixa käk till barna. förmiddagen forsatte i lugn.

Anders kollar fb....

Spelligan på wiii Isak o Anton

Jag


lite kärlek & bus måste man ju ha


Runt två drog vi på oss jackor och skor och tog en promenad ner till sibylla, kidsen behövde rastas och det var plusgrader ute.. På sibylla käkade det hamburgare.. Isak lämnade typ hela sin. Både anton och Isak valde endast ost på sina burgare.. hmm mcdonaldsskadade??

Eric på sibylla

Vi anlände till bowlingen runt fyra , det var helgens stora aktivitet, 1,5 timme var bokad från klockan fyra, Tyvärr var det 20 min sent .. så det blev lite väntan. Men tillslsut fick vi vår bana..

När man har tråkigt kan man fb:oka lite till :P

Pojkarna skötte sig jättebra trots den oväntande väntan


Jag var mest bara trött :P

Eric in full ation

"MITT klot " det var viktigt att just ha
samma klot som man valt , tyckte Isak


Busen Anton


Eric höll ställningarna
ställningen blev
1: Anton
2: Eric
3:Isak
4: Anders
5 Jag
låt oss säga att kidsen slog oss med hästlängder

Godingen


Och jag då...

Isak blev dock dålig och hann få lite feber. Men han höll humöret uppe ändå och både semla o godis slank allt ner sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar