fredag 25 mars 2011

helg :D

fredag och helg igen då, jag har precis skickat kidsen till skolan och tagit en lång varm ducsh .. härligt. ska snart dra mej mot stan för att inhandla inför lördagens bravader . GILLAS.
och efter jag hämtat lillskiten i skolan är det städnng på schemmat. Behöver en dammsugning och en dammning och lite vikande av tvätt. bläää . Men så är det ju.
Ikväll väntas besök av Anders och med sig har han sin kusin. Han ska hänga på festen hos fröken drackner på lördagen.

Igår var jag på promenad med Elin T , och jag hörde med henne om inte Isak kunde få besöka dem under lör-sön nästa helg. Barnen är nyfikna på vart anders ( nja kanske mest anton egentlen) bor. Men att ta med båda på samma gång till hans två känns som bita sig i röven hårt. Elin sa att detta inte var något problem ch ag blev rörd. Jag har inte lätt att få barnvakt, eller rättare sagt mer eller mindre omöjligt. De som oftsast anses som naturliga personer att få avlastning hos har fullt upp med sitt, jobb, flytt, möten, barn , gravidteter, skola och det är ju så livet ser ut :D. Därför känns det extra guld att ha en vän som ställer upp. Jag blev jätteglad i alla fall
man skulle haft någon pensionär som har lite låntråkigt i sin närhet :P vore änna perfekt det . men så är det inte i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar