måndag 21 mars 2011

måndag

måndag morgon, och eftersom jag forfarande inte kan somna om kvällarna så är jag ur trött som helst. Måste komma ur det här mönstret. Min plan är att sätta igång på allvar med gymmet. Som det är nu betalar jag ca 400:- mån för att hinna dit ca 1-2 gånger i mån. Skärpning säger jag bara. För jag gillar träna egentligen. Så målet är att få tummen ur och dra dit minst 2 gånger i veckan.
Och hur går det med beach 2011..10 minus?? nja inte så bra just nu... Men idag är det måndag och då tar vi nya tag helt enkelt. ...

Jag längtar tillbaka till mitt riktiga jag, med fastare rumpa och mindre flöt kring magen... Onej det är inte synd om mej. Jag har mej själv att skylla att jag legat på latsidan o ätit för mycket. Det är dock tur att man kan ta tag i det igen :P

Är så där lagom trött på min lägenhet just nu, krävs lite förändring , nya textiler .. nya möbler hade suttit fint. Men det kostar ju.... :/ för flytt är inte direkt aktuellt heller. Var sugen att kika på en annan fyra i näreten. Men la ned tanken och jobbar med förändring istället.

När jag var tonåring möblerade jag om mitt rum hela tiden typ. varannan månad kanske. Jag tröttnar snabbt :P


Nu ska jag ta på mej lite kläder och besöka denna bruden för lite kaffe och skvaller :D ... innan det är dags att hämta upp lilleman vid skolan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar