torsdag 14 april 2011

gymmet

så har man träningsvärk i hela kroppen och vet ni vad det känns riktigt gött. Jag och Elin T drog till gymmet runt halv tio. Trött som jag vet inte vad. Men när man väl var där så gick det riktigt bra, pulsen höjdes och svetten titta fram i pannan.
Benen o rumpan är det jag gillar mest att träna när det kommer till styrketräning... de är lixom roligast...
en kille, en liten en ( kan han vart 20?) frågade först om jag behövde hjälp, men ..jag klarar mig allt. Men sa att det var bara att säga till i så fall tyckte . Han försökte kallprata och komma med någon tjeck komplimang... Undrar hur man tänker når man ska raggagym.. man luktar illa, svettig och lite röd i ansiktet eller kinderna... men men.

fuskade med två eller var det tre godisbitar igår från anders godisskål och har ångest för detta. ajja bajja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar