söndag 10 april 2011

last day of week

Söndag igen då och snart ska jag lämna landet flöt denna gång och dra hem till Lidköping... Veckorna hos Anders bara springer iväg och nu står vardagen för dörren igen.
älskar att det känns som vår ute, energin kommer till mig och jag njuter lixom. Tror inte att jag någonsin längtat så mycket efter vår som jag gjort i år. Nu är det dags för promenader....
På tal om det... Jag förlorade min mp3 i veckan...

Så förklarade jag detta för Anders på bussen in till Skövde igår.. att den var liten ... och jag tror jag tappade den på bussen eller något. Var den silvrig frågade han och hopp väcktes i mig att han sett den i lägenheten.. JAg ser hur han tänker... och sedan säger han att han hittat den ute och för att vara en god granne , hängt upp den på elementet i trappuppgången... hahah a så med andra ord har han gett bort sin flickväns mp3 till en granne :P
Så i eftermiddag blir det att inhandla en ny.. gymmet utan mp3 suger ju...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar