tisdag 19 april 2011

härligt påsklov

Hela förmiddagen satt jag mest i telefon och tyckte synd om mig själv ... förskylldning och skit... mene runt tre kom jag o barnen iväg med fika, bröd ...för att ha lite picknick och komma hemifrån ett slag...


Isak portionerar upp sin picknick

väl hemma var jag rastlös.. så på garderoben... slängdes och veks ihop och nu är det fint fint där inne... men det skulle behövas fylla på med massa nya kläder o slängas ut det gamla..
sedan sattes en deg på jäsning och resultaten blev två bröd .. :D gott med hembakat juhe..
och tvätt ... vika vika o vika....


borde börja packa, torsdag morgon åker vi till Blekinge, Karlshamn . Jag, Anders och Anton. Det blir första gången jag träffar Anders föräldrar och systrar och jag ljuger om jag inte säger att det är en anig nervöst.. men samtidigt spännande. Vi åker inte hem förren tisdag så det blir ett par nätter och vi ska bo hemma hos Anders syster. Det skall hinnas med ett års kalas, påsk och en tatuering (inte ja ..men hjärtat mitt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar