lördag 24 oktober 2009

feber

fy vilken natt alltså... i går kväll frös jag så att tänderna hackade och natten bjöd på feber , massa konstiga drömmar och vridande. Jag tror att det var pga av sprutan för nu mår jag bra igen. Är bara lite slö från nattens bravader.

Pojkarna är hemma några timmar idag, Tony skulle iväg en sväng under dagen (hans helg egentligen) Då passar vi på att åka till Götene o fira min goa mamma. Ska bli spännande o se hur lägenheten ser ut med alla nya tapeter. Dessutom stod det lådor lite var stans när jag var där sist. Kläderna från ullared blev fin fina på pojkarna. =). Jag tror jag ska ta en tripp till våren igen. Förhoppningsvis har jag en ny lägenhet då, och då kan det vara skoj med ny heminredning. Sara var inte sen att hoppa på denna idé . Det gillar vi .

1 kommentar: