lördag 31 oktober 2009

Jul?

av någon anledning så har jag julstämning i hela kroppen. Funderar på julklappar och längtar
efter den röda heminredningen och granen. Ljusen, dofterna, maten, godiset ahh Älskar julen
Har därför tänt en massa ljus ikväll, har dock haft ett ljus tänt varje kväll för lilla W, men ikväll är de fler och det är så mysigt så..
Lillkillen ska verkligen komma i säng i tid ikväll, trots att det är lördag. Trötheten har märks i hans humör och 6 års trotset har framträtt mycket tydligt under dagen. Min lille tok. Själv ska jag ta och svettas en stund nu (träna ) och sedan väntar en kväll med lite skräckisar... det är ju ändå halloween

1 kommentar:

  1. HAHA, Sara, du låter som mig! Drack glögg för första gången för ca en månad sen, julmust har jag druckit i ca en månad nu, julmusiken åkte på förra veckan och nu i veckan blir det julgröt =D

    SvaraRadera