lördag 31 oktober 2009

hemklickat

När man mår lite kasst ( ont i halsen och huvudet känns konstigt) Är det lätt att det blir lite när shopping. Detta är beställt från Ikea...


Kanske rimmar dåligt tanke på listan om måsten tidigare idag. expediten (den svarta) är till Eric och byrån till mig... Det ska vara förvaring till mig i hallen så ska Isak få den vita expediten som står där nu under trappan... Och då ska Mattias ta med sig isaks nuvarande hylla... Haha så visst kan det vart aktuellt?? Dessutom behöver jag få fixa lägenheten till min egen. Ännu vet jag inte hur länge man blir kvar.

Isak nuvarande hylla..
(har svårt för bok färgen faktiskt *rodna*)

Hyllan som Isak ska få
Vill kunna utnyttja "bänkytan" som blir
när den ligger

Dessutom ser det mindre plottrigt ut i hallen
med stängda lådor

1 kommentar:

  1. Vilka fina möbler, kommer bli så fint =) Har du hittat lgh än?

    SvaraRadera