fredag 9 juli 2010

Fredag

Äntligen helg!! veckan ha varit lång och har innehållit både spännande bra härliga ting , glass och andra känslomässiga jobbiga , det är någon som ahr blivit ledsen och någon annan som behövt stöttning i något som upprört. Jag har varit irriterad över någon och kännt ren maktlöshet och förstår inte hur någon tänker. Så har det varit mobilsamtal med mina fina flickor !! igår i flera timmar med fröken Drackner

Jag har verkligen gillat att jobba i veckan, jag kände en våg av känsla idag att jag brinner för jobbet jag gör. Och det kommer bli så bra på den nya avd, tror jag kommer utvecklas mer här.

Så nu var det helg och jag har fått hem mina älskade kids. De har vart saknade så hjärtat har kännts tugnt . Allt jag vill är att vara med dem i helgen , så vi flyr vår gata, hem och drar till Skara sommarland imorgon för bad skratt och bara hänga... vi tre. Jag och mina fina pojkar !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar