torsdag 1 juli 2010

Snabb besöket i göteborg

Så kom jag fram till Göteborg och klev som vanligt av vid cenralen , Liza hade inte riktigt jobbat klart så Sara köpte sig en kaffe och knalla ill HM för att inhandla en svart smink penna hon glömt hemma. Den kostar typ bara 29.50 men är lite viktig mohaha. Mitt i alltihopa skickar hon ett sms.. köp vin och nagellack . Vin där är jag med, men nagellack (typ vad är de??) och det finns ju hur många färger som helst juhe?? haha vad har hon hemma och vad gillar hon?? Det fick hon vara utan mohaha ;)
En timme senare dyker en stressad Liza upp, så söt och go som allid. Kram kram och så var vi vrål hungriga båda två så vi tog en bit käk innan spårvagnen mot Hisingen avgick... Kvällen kom och det skrattades så tårarna sprutade och magen krampade. Runt 10 tiden blev Sara rastlös och vi gick ut och gick, gick och gick... prata och analysera... dåtid och nutid.. varför livet blev som de blev och annat massa skit :P
Dagen som var idag skulle vi besöka stan för lite shopping, och vad gör Sara när hon klivit av spårvagnen?? När hon nästan gått hela vägen för stenrappan så viker sig högerfot och ramlar handlöst på Lilla liza. Ont Ont Ont i foten... men kan inte ens sätta mej ned för att vi skrattar så mycket... torka torarna och kurera foten... den är allt fortfarande stel och man är lite halt.. så typisk Sara Borg...
Stan ja, väl där kände varken jag eller Liza för shopping, mycket folk överallt och rörigt i med alla rea bord. blev mest en massa skit och något till kidsen. Ida kom och mötte upp oss och det blev en kaffe istället :P Och jag kände i hela magen att jag Saknad Ida en hel del, måste komma tillbaka SNART..

1 kommentar: