måndag 12 juli 2010

måndag :P

Längtar till semestern, 4 hela veckor att bara vara, och hänga vi tre som ingår i min familj. Skratta softa och bara spendera tid tillsamans. Hitta på saker vissa dagar och andra tar man bara som de kommer. HÄRLIGT!!! efter en hård vår för oss allihopa ska det bli en befrielse, tänker främst på min stora pojk. Han är verkligen en annan kille nu när han vart från skolan/fritis. . Min fina pojka och gudarna ska veta att jag funderar på att vägra att låta honom gå dit igen.
Idag ska jag få utväxten fixad och bli blond blond blond igen. sedan 2005 har jag vart blond och det känns som det är jag. blond i själen mohaha.'
veckan är så gott som fullbokad... men div besök från olika vänner, och ett skövde besök :D. helgen hänger dock fortfarande löst men det ska vell lösa sej hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar